onsdag 15. juni 2011

Lege,hes,sommerfest.

I går dro jeg til legen med lykketrollet pga at hun ikke var bedre.
Kom til legen:Hun er rød i øret og store mandler.Men er frisk..
Begynner å bli gal.
Dette har hun jo hver eneste gang,kanskje på tide å se om det er noe annet?
Jeg hadde litt vondt i halsen min i går men det gikk bra.
Men i dag når jeg våknet hadde en jeg vakker stemme not.
Hes ha ha.
Høres ut som en tenårings gutt som er i stemme skifte ;)
Vel i dag hadde vi sommer fest i bhg.
Min avd hadde øvd på 3 sanger,siden jeg kunne 2 av de best(den 1 kunne alle voksene)så var det jeg som sto foran barna med ryggen til foreldrene,kjempe greit ;)
Men jeg skulle synge,det er ikke så bra med denne stemmen,men vi fikk bra jubel :) GUD så flinke barn :)
Vi voksene fikk også gave :)
Sjokolade.mmmmm
Ble ikke så mange bilder
Koser seg med pølse(har stygt sår el no på haka,legen sa det var ikke no spes)
Koser seg med drikke.

Jaja orker ikke å skrive så mye nå,skal legge meg sånn at jeg orker å være på jobb i morgen ;) hi hi..

God onsdag :)

I-A

1 kommentar: