tirsdag 21. juni 2011

kos kos kos


(gammelt bilde)
I dag har det vært en kos dag.
Begynte på jobb kl 9.
Siden de legger gress kan vi ikke leke så vi må ut på tur.
Så først var vi i skogen så fant vi en flatt slette så vi lekte:stiv heks,haien kommer og hauk og duer.
Dette er kjempe gøy for ungene og oss voksene.
Så har vi tegnet og lekt i gymsalen.
Lykketrollet er så fornøyd og blid.
Babler,synger og danser.Hun er bare blid :)
Siden jeg da sluttet halv 5 kom farmor å hentet lykketrollet.
Farmor,kusine og tanta til Anders kom på besøk.
Jeg kom hjem hoppet rett i dusjen,sa hei og ha de og dro til bake på jobb.
Vi hadde sommerfest for oss voksene.
Der fikk vi 4 forskjell salat,mini burgers,pølser osv.Til desser fikk vi is,kake,masse sjokolade og var også masssssseeeee potetgull.
Trur ikke sjefen vil at vi skal komme på jobb i morgen.
Alle var stinn av mat og digg.
Er kvalm he he..
Kom hjem og lykketrollet er blid.
Gjesper litt men vil også leke med meg.
Så jeg leker litt med henne.
Vi går ut på terrasen og inn på stua osv.
Men nå ligger hun å sover.
Det blir en tidlige morgen for henne.
I morgen skal vi være i barnehagen kl 7.
Gjesp sier jeg.
Men deilig med tv også.

Vil bare si til Aron.
GOD BEDRING.
SENDER DEG EN TANTE KOS..
*KOSSSSSSSSSSSSSSSSSSS*

I-A

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar