torsdag 23. juni 2011

Ja endelig ;)

I dag startet jeg på jobb kl 9.30.
Så jeg hadde god tid.
Jeg ville ikke opp med engang,men hørte på ei som var blid og lo for seg selv.
Sang litt,og så hørte hun nabo gutten Kristan.
HeiKristan(hun trur nok han heter HeiKristian,hehe)
Tilslutt sto jeg opp og tok tulle jenta med.
Hun spiste en brødskive til frokost og en halv banan.
Så pakket jeg sakene våres.
Hun aner ingenting enda.
Jeg tar fram hjelmen våres å da lyser hun opp.
Løper til døra.
Å når døra er åpen løper hun ut.
Rett bort til sykkelvogna.
Kom igjen mamma.Jeg venter.
Vel får å si det sånn..
Jeg var super sliten når jeg kom fram på jobb.
Hehe.
Svetta rant lenge..
Tirsdag og i dag har hun spist maten i barnehagen :) Endelig..
Begynner hun å få sans for middag tru?
I går smakte hun men bare spytta ut.
Det var makaroni.
Hun er ikke så glad i spagetti eller makaroni.
Vi prøvde å gi henne fisk til middag i går men det ville hun ikke ha,men det er ikke så farlig.
For fisk får hun bra i seg.
Spiser makrell i tomat,kaviar og svolværpostei på brødskivene sine.
Anders hentet lykketrollet i barnehagen i dag,så jeg syklet hjem alene.
Det gikk bra,men forsatt sliten ;)
Å jeg som har en trenings date på mandag og da skal vi på spinning...
Hvæææ....
Blid og svett ;) men følses bra ut :)
Nei jeg får legge meg.
Har tv i morgen så må snart opp ;)
Natta..

I-A

1 kommentar:

  1. Sporty lillesos og niese♥ ♥♥ ♥ Kjempe glad idere♥ ♥♥ ♥

    SvarSlett