lørdag 25. juni 2011

En fin dag ja :)

Dagen startet med ei blid jente som våknet halv 6.
Hun lå å ropte litt på meg,også "gråt" hun.
Tilslutt sto jeg opp.
Vi tullet og tøyset før jeg lagde mat til henne.
At noen kan være så blid om morgen er et under sier jeg.
Vel så dro vi på jobb der hun labbet inn på min base.
Hun elsker å være der,spes når de store jentene er der.
Da viser hun seg fram.
Halv 8 måtte hun ned til sin egen base.
Endelig begynner hun å spise mat i barnehagen.
Alle er og blir stolt av henne :) ;)
Sluttet halv 3.
Dro til Jessheim senter der vi møte Anders.
Måtte kjøpe gave til Aurora som vi skal til på søndag.
Så handlet vi inn til pizza.
Naboen Tor Erik og Malen skulle komme å se Paranomal Activity 2.
Ja sier nå jeg.
1 er drit bra, 2 er bra.
Blir sliten av å se sånne filmer.he he.
har tatt noen tulle bilder av meg ;)
Sånn ser jeg ut når jeg kommer hjem fra jobb.Sliten..
Holly crapppp hva er det a??

Å etter filmen skal jeg vise dere hvordan jeg ser ut..
Mens jeg ser på filmen.(mangler bare puta)
Når jeg blir suuuuuuppppppppper redd begynner jeg å grine...(neppe,men er vel ikke så langt unna :) )
Dagen i dag har vært super..

Men nå er det natta.
GOD NATT..

I-A




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar