onsdag 8. juni 2011

hoster enda,men er klar for en ny dag

Vi var hjemme i dag også.
Men i dag har hun sovet mye.
Vært litt sutrete,så da legger jeg henne isteden.
Hun våknet jo kl 12 og var våken til halv 2.
Men lå i senga si.
Jeg tok henne ikke opp så jeg lå å leste til hun sovnet.
Følte at jeg ikke kunne sovne mens hun var våken sånn i tilfelle jeg måtte ta henne opp.
Så vi våknet kl 8.
Ellers har det vært dårlig vær i dag.
Men har kost oss.

Vi fikk grillet i dag med naboen.
Kule folk ja ;)
I morgen blir lykketrollet hentet av farmor og kanskje tante Mari i barnehagen.
Så da ser jeg ikke henne før på fredag etter jobb..
Anders reiser bort og kommer ikke hjem før på søndag.
Så jeg skal rydde og fikse alt i morgen når jeg kommer hjem.
Da er jeg helt alene å får tid til å styre alene.
Kommer nok til å snakket litt med naboen også da ;)

Da sier jeg natta.

I-A

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar