onsdag 1. juni 2011

Hun er stor :)

I går så måtte jeg innom ringo for å kjøpe sele til lykketrollet som hun skal ha i barnehagen.
Hun har begynt å klatre ut av stolen noe som ikke er så bra.
Anders møte oss der.
Masse fint :)
3 etasjer med leker,klær og spill.Gøy.
Lykketrollet koste seg ;)
Vi kom da ut med en sele og en potte.
Vi har da tenkt at hun kan sitte litt på potte.
Først satt hun bare på potta med klær,men så tok vi av bleia og da ble hun faktisk overrasket at hun satt uten og trur nok hun også syntes det var litt godt å lufte litt ;)
Så hver gang vi skifter på henne skal hun sitte på potta.
Dette skal hun da gjøre i barnehagen også.
Vi skal ikke stresse med at hun skal bli bleie fri,men greit å starte litt og litt;)

I dag begynte jeg på stor avd.
Har vært litt mye i hodet.
Gruet meg litt for jeg har trives veldig på den lille avd.
Vel vi startet med å smøre barna siden det var sol så gikk vi på tur.
Vi alle koste oss masse.
Når vi gikk hjem fant jeg ut at det hadde vært moro å hørt hvor mange lastebiler som hadde tuttet på oss.
Så både voksne og barn viste tute tegnet og det var super mange som tuttet.
Vi alle lo..
Vi voksene ble jo like gira som bana og kanskje mer.
Dette skal vi gjøre flere ganger ;)

I morgen får vi besøk av Therese og fam,Yvonne og fam + nabo.
Vi skal grille å kose oss.
Ha en super fin dag.
Lykketrollet og jeg skal kose oss med langhelg :)

I-A

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar