onsdag 31. mars 2010

Veide henne

I går våknet vi halv 9 og fikset oss og spiste litt mat.
Så gikk vi opp til sentret.
Jeg brukte sånn ca 3 kvarter opp.
Bakkene er ikke lange men de er tunge.
Når vi kom opp på helsetasjonen så traff vi på Linda,Mads(en gutt jeg har passet på) og den nydlige jenta Mia :0)
Alea-Clarise var veldig fornøyd.
Så veide vi henne og hun har kun gått opp 60 g og det ikke veldig bra så vi ble sendt inn til helsesøstren,der vi pratet om hva vi kunne gjøre..
Jeg gjør det jeg skal så det var ikke et problem, men hun sa vis vi følte at hun ikke fikk nok mat kunne vi gi henne morsmelkerstatning.
Så jeg kjøpte det når vi reiste hjem.
Når Anders kom hjem reiste vi på stømmen storsenter.
Der kjøpte Anders seg et spill,og jeg kjøpte en fin budnad til snuppa.
Er jjo ikke lenge til 17 mai ;0)
Snuppa ha blitt så stor, hun vil ikke ligge i vogna hun vil sitte så hun ser noe, men hun klarer ikke å holde hode for lenge opp så da ble det til at vi gikk  bærte på henne..
Når vi kom hjem pumpet jeg meg for å se om jeg har nok melk og det har jeg, men snuppa nekter å ta flaske.blæææ..
Så når vi skulle legge henne prøvde vi å gi henne mme,først med flaske men nekter å ta,så med sprøyte..
Det syntes hun var veldig rart,men hun fikk i seg mat..
Men vi gjør nok ikke det igjen nei.
For hun fikk så vondt i magen.
Og da fikk jeg å vondt :0(
Hele kroppen spente seg når hun fikk kamper, så hun sovnet tilslutt i armene mine i senga.
Så vi sovne sånn,Anders sov på stua.
Når vi våknet i dag var hun fornøyd.
Mens vi sov i går hadde Anders prøvd å spille spillet på pc men det var ikke så lurt,for nå sitter vi her med bærebar pc som ikke er så veldig bra.
Japp den andre funker ikke..
Jaja.hehe.
Jeg pmpet meg i dag på morgen for å se hvor mye jeg har og jeg har ca 90ml med melk og det er ikke dårlig, det er bare det at snuppa vil nok ikke spise.
Vi øver oss på å spise fra flaske, men vis hun er fornøyd med bare puppen ja da skal vi ikke klage ;0)

Jeg får ikke lagt ut bilder :0(
Jeg får ikke fikset noe på fac :0(
Håper snart at msn funker så jeg kan ha kontakt der hehe...
Ellers får dere kos dere i det fine regnværet ;0)

Ha en finfin onsdag :0)
Klem

1 kommentar:

  1. Synes dere er utrolig flinke jeg, bare å stå på. så ornder det seg gankse fort etter vert. =) håper dere får en kjempe fin påske =) stoor klem gidere vettu =)

    SvarSlett