fredag 26. mars 2010

Trøtt a jente og eksem??


Her har vi ei trøtt lita jente..
Hun koste seg på teppet sitt og pratet i vei, plutselig var det helt stille og jammen der lå hun å sov ;0)
I dag har vi ikke gjort så veldig mye.
Anders begynte seint på jobb så vi koste oss med rester fra i går.
Da spiste vi hjemmelagd fiskegrateng, og i dag spiste vi opp resten men hadde også bacon i dag.
Så gikk vi en tur når Anders var på jobb og gikk innom kiwi og kjøpte poteter.
For i dag hadde vi hjemmelagd kjøttkaker,brunsaus,poteter og gulerøtter :0)

I dag har Alea-Clarise vært blid og fornøyd untatt når hun er trøtt og sulten..
Da veit hun ikke om hun skal spise først eller sove.
Noen ganger må hun spise litt så sove,ellers så velger hun sove.
Men i dag var hun super sinna,kjfta meg ned hehe..
Så til slutt la jeg med sina henne så hun fikk mat, etter hvert stoppet hun og smilte til meg.
Da reiste jeg meg opp så hun lå i fanget mitt mens hun spiste..
Så sovnet hun, mens hun da koser seg med pupp tar jeg da bilde av hendene hennes.
Ser ut som hun ber hihi.
Takk du kjære for maten min ;0)

Herlig herlig..


men så har vi også sett at hun har fått masse tørre utslett.
Hun har litt på bein,under hals og på armene..
Er det eksem?
Eller er hun tørr?
Hva tror dere??

Litt vanskelig å se men hva tror dere når dere ser bildene?



Da får vi se om det skjer noe spennede i morgen, vi skal ivertfall prøve å gå tur :0)
Ha en finfin dag\kveld alle sammen
Og GOD HELG :0)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar