onsdag 17. mars 2010

Endelig

Endelig begynner snuppa å spise mer :0)
Våknet i natt kl 2 og da spiste hun og så kl 6..
Og litt kl 7..
Da sov vi til halv 10,og skulle til helsestasjonen kl 11.
Hadde bra med tid..
Jeg fikset meg før jeg vekkte snuppa.Nesten litt synd siden hun sov så lenge men jaja..
Hun ville ikke ha noe mat før vi dro så da tenkte jeg:så bra da,for da vi hun ha pupp etter hun har tatt vaksina.hehe.
Vi kom dit og hun ble målt og veid.
Hun har gått opp.veide nå 5100 :0)
Så litt har hun fått ;0)
Tror at hun kommer til å legge mer på seg siden hun har nok hatt vondt i munn, det tror hun jeg var hos også..
Hun sa at det var nok ubehag så var bra hun har fått medesin, og at jeg å smurte meg mens hun fikk kuren var bare super, for det er mange leger som ikke sier det..
Det er jo litt teit,vis ungen har sopp i munn så må jo begge begynne på kur vis ikke smitter man jo hverandre.
jaja..
Vel så var det vaksina..
Jeg har jo grua meg til denne..
Så hun spurte om jeg var "redd"..
Ikke det at jeg er redd, men gruer meg litt siden jeg ganske sikker på at hun kommer til å gråte.
Så da sa hun at hun syntes det da kanjse var best at Alea-Clarise lå på bordet så jeg satt ved hodet og så når hun var ferdig så skulle jeg løfte henne opp.
Så det gjorde vi.
Første sprøyte kom og snuppa begynte å gråte, men det gikk fort over..
Så kom nr 2, og den var vondt...
Hun hyla,og begynte å kjefte på helsesøstra.hehe.
Så fikk hun litt mat og måtte da klage litt til bryste ;0)
Og når hun var ferdig var hun så fornøyd mot meg, men nekta å se på helsesøstra..
Vi lo godt da..
Overlegen ja ;0)
Men når vi skulle gå smilte hun så det var nok ikke så ille..
Etter vi hadde vært på HS så dro vi til en proff tante ;0)
Altså barnehage tante,tante og filletante :0)
Vi kost oss velidig mye :0)
Tusen takk for mat snuppa :0)

så dro vi hjem.
Og hun var litt sutrete.
Vår kjære Anders hadde da ikke fått med seg at hun skulle ha vaksine,så når jeg pratet om at hun har nok fått litt bivirkninger så trodde han at jeg pratet om medesinen.hehe..
Han skjønte ikke hvorfor jeg sa at vi måtte ikke da så hardt på lårene hennes.Hehe..
Tror neste han har ammetåke ;0)
Vel hlav 6 sovnet hun,og vi vekkte henne kl 10 så hun kunne få mat, og nå mine kjære lesere...
tatttaaaa...
Snuppa sover i sin egen seng :0) (takk monica som fortalte meg at jeg kunne legge ammeputa i senga og henne "inni" eller i midten av puta for da blir det ikke så stort,se om det funker i morgen også)
Vel det jeg skulle si var at hun sovnet ganske fort igjen..
Og det sa de at man kan få feber,bli uro,sove mye osv..
Hun er da suttrete og sover mye ;0)
Og jeg skal nå vekke henne 1 gang om natta.
Sånn ca 3 om natta ;0)
Johooo..
ja da har jeg lagt med noen bilder :0)
Ha en finfin natt alle sammen





Alea-Clarise sammen med Tante Monica som har auau i ansikte


Sånn her ser snuppa på meg når hun er ferdig med pupp :0)
Bare mammas smil ;0)


Her er hun etter vaksina..Ligger helt inntil mammas bein


Og måtte ta med bilde av den andre snuppa vår som er så snill :0)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar