tirsdag 23. mars 2010

Jaaa :0)

I dag dro vi på helsestasjonen for å veie snuppa :0)
Hun har da gått opp.
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :0)
hun veide da sist uke 5100 og i dag veide hun 5220 :0)
Flinke jenta vår..
Så dro vi å handlet solbriller og regntrekk til vogna.
Tante Linda kom en liten tur innom,hun fortalte oss at det var tilbud på godis på korset så da måtte vi sjekke det ut men først gikk vi tur:0)
Så dro vi opp for å sjekke om vi skulle ha noe godt og jagu handlet vi litt ;0)
Jaja ikke så mye som skjedd i dag, men i morgen kommer tante Miriam og Aron :0)
Det blir kos..

OOO glemte å fortelle at når Alea-Clarise og jeg var hjem så satt jeg på dataen og snuppa lå på gulvet så hørte jeg hun lage noen lyder og jeg snur meg..
Ja da ligger hun på siden :0)
Så er nok ikke lenge igjen til hun snur seg fra rygg til mage da :0)

Ser deg mamma :0) (det ser ut som hun har veldig rødt hår hihi)


Tøffa :0)


Nå skal vi gå en tur ja :0)


Familie bilde ;0)


MMM,godis..må spare ja :0)
hehe..

Ha en finfin kveld

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar