mandag 22. mars 2010

Blir så stor


Sånn ser det ut når vi spiser nachos (nachos var på lørdag og ikke i dag ;0P)

Vel jeg har ikke skrevet så mye siden fredag, er ikke så mye som skjer.
Eller snuppa vokser og blir større for hver dag som går.
Når vi var på helsestasjonen tok helsesøster tak i armene hennes og dro henne opp, men da ville ikke hodet bli med ;0)
Men 3 dager etter på skulle jeg se.Jammen der kom hodet opp.
Og det ser ut som hun blir veldig stolt når hun har kommet opp i sitte stilling..
Det er jenta si det ;0)
Ellers føler jeg at hun spiser mye mye bedre.
Humøret hennes er på topp.
Eneste gangen hun gråter er når hun er trøtt og sulten ellers så smiler hun og prater som bare det..
Hun spiser mye på hendene sine og spytter mye, hehe men det er helt vanlig :0)

I morgen skal vi dra opp til skedsmosentret for å veie henne..
Siden helsestasjoen min er stengt til etter påske(de flytter),så ringte jeg å hørtemed skedsmohelsestasjon om det var greit vi kom og det var bare hyggelig det..
Og det er litt godt for meg for da ser jeg om hun går opp eller bare står på det samme.

I dag dro vi og handlet inn for hele uka.
Vi har blitt super på det ;0) Gjør det hver eneste mandag..
Og vi tjener jo mer på det enn å dra hver dag i butikken :0)

Jaja,det var det jeg hadde å skrive om i dag :0)
Ha en finfin dag\kveld.

Far og datter ser på nye serien til Lars Monsen :0)


MMM,eller ehhh er ikke sikker på om jeg synes det smaker så godt..

prøve litt til jeg,smaker bedre nå :0)

Se jeg flyr:0) Er sterk jeg :0)

Kos med Mikkel Rev(som hun fikk av tante Linda) og tigren henger med han å :0)

1 kommentar:

  1. Kom innom meg i morgen da når du først er på senteret ;) Jobber tidlig i morgen fra ca kl 9.
    Lenge siden jeg har sett deg nå :) Stor klem

    SvarSlett