torsdag 4. mars 2010

Ikke gjort så mye i dag


I natt sto jeg opp kl 04.00.
Gjorde som jeg har gjort i det siste,var nesten klar til å være våken en stund siden snuppa pleier som regel å væer våken ca en time etter hun er ferdig med å spise.
Men i natt var hun flink,fikk ny bleie,så en pupp, så rape så den andre pupp og da sovnet hun.
MEN hun skulle ligge inntil mamma så var ikke noe vist å legge henne i senga si da..
Anders dro da på jobb halv7 og halv 9 var vi våken..
Hun begynner å bli mere med og det er gøy.
La henne mye på magen, og da lo både hun og jeg.
Hun ligger da på magen løfter hodet opp,armene er strekt bakover og beina er løfta opp å så vingler hun fram og tilbake, og jagu klarte hun et par ganger å rulle rundt,også klarte hun det ikke andre ganger, så nå skal vi ha hun mer på magen(har hun på magen hver dag, men nå skal vi ha henne lengre) så kanjse hun ruller mer ;0)
Ellers så har vi da fått et nytt kamera :0)
Jeeeee,skal se hvordan bildene blir når jeg får lagt de ut ;0)
Også gikk vi en liten tur..
Alle samme..
prøvd å pumpe litt i dag.fikk da ut 40ml det er nok bra det,spesielt siden jeg da har ammet og tok "rester" hehe, men hun vil ikke ta flaske,så vi må prøve mer..
Hvis ikke så må jeg lære meg å g med tskje,eller Anders eller den som skal passe på..

japp japp.
Ha en finfin kveld\natt alle sammen :0)

2 kommentarer:

  1. Flinke jinta si det;o)) Fint bilde i dag også.O)) Fotogen som tanta si:oP

    SvarSlett
  2. Klart hun er fotogen :0)
    Hun er jo i familien vår hihi..
    Kommer enda fler bilder :0)
    Kos deg tante ;0)

    SvarSlett