onsdag 10. mars 2010

uff uff..


Jau i dag dro vi til helsestasjonen for å veie snuppa.
Istede for å gå opp har hun da gått ned.
Sist onsdag veide hun 5070 og i dag veide hun da 5005 :0(
Var en trist mamma som reiste hjem da.

Vel jeg skal da vekke henne hver 3 t, og det kjenner jeg at jeg gruer meg til.
Men det gjør jeg gjeren for snuppa vår..
Ellers i stad skulle hun ha litt mat så vi la oss på sove rommet.
(litt kaldere enn på stua når sola skinner)
Så ligger vi å ser på hverandre,hun smiler til meg og jeg smiler til henne,sola skinner og det er varmt.
Vi begge sovner og når vi våkner er det helt mørkt i leiligheten.
Japp 3t søvn gjør susen på mor og barn ;0)

Så skulle vi hente Anders halv 10 så jeg gjorde i stand mat sånn at vi bare kunne varme den opp.
I dag var det hjemmelagd potetstappe og kjøttpølse.
Kjøttpølsen kokte jeg i vann med buljong og løk..
Vi pleier og steke pølsa,men mamma sa at jeg kunne prøve å koke den for det syntes hun var best..
Og det var kjempe godt :0)

I morgen tror jeg vi skal til Sissel og spise middag ;0)
Ha en forsatt fin kveld eller jeg mener natt alle sammen..
Det skal jeg hehe..
skal opp om ca 3 t ;0)

ha en finfin natt

1 kommentar:

  1. Så fin hun er!
    Hun legger nok på seg igjen,ikke få hetta.Vi har også hatt det sånn.
    Klem

    SvarSlett