fredag 28. september 2012

hei hei

Ja jeg veit det er en stund siden jeg har skrevet, men jeg har vært veldig opptatt med å lese til eksamen. Men først vil jeg vis noen bilder av lykketrollet. En dag var camp rock på TVen og dette var jo noe som falt i smak på lykketrollet.
 må jo danse.
 og hopp litt,
 og se ut som enten karius eller Baktus ;)( hun har sminket seg)
Vel jeg har da hatt fri hele denne uke for jeg har lest til muntlig eksamen i ped. Det gikk ikke så bra på mandag, da fikk jeg ikke meg meg noe, eller klarte ikke å fikse noe, men på tirsdag klarte jeg å lage en bra  analyse til praksis fortellingen min. Onsdag fikk jeg hjelp av Miriam (søsteren), når jeg dro for å hente lykketrollet i barnehagen begynte jeg å få vondt i hodet, men regnet med at det var fordi det var dårlig vær, når vi kom hjem la jeg meg for å sovet trekvarter, Anders skulle spille kamp så han da kunne jeg ikke sove lenger, men da sleit jeg så mye med å få opp hodet, skulder og hodet var så tungt at jeg ikke fikk den opp og hodet banke noe innmari. Jeg la meg på sofaen mens Anders da reiste, måtte ha en pute over ansiktet, lykketrollet skjønte nok at jeg hadde vondt for hun sa ingenting, satt helt stille. Når Anders kom hjem begynte jeg å gråte,det var så vondt at jeg ikke viste hvor jeg skulle gjøre av meg. La meg i senga, og begynte å kaste opp osv.Sov tre timer og følte meg mye mye bedre.
 
 Snakket med ei på jobb på torsdagen og hun mente at jeg hadde stress migrene. Vil ikke ha det no mer. Anne Merete hentet meg på torsdag da reiste vi opp til Hamar til tanten hennes, sånn at vi skulle slippe å stress med å komme oss til skolen tidsnok. I dag var det da tid for eksamen, jeg hadde fra 10-10.30. Det var helt jæ for å si det mildt, Marianne var først, så Anne Merete så jeg. Blahh. vel for å si det sånn. Vi besto eksamen alle sammen. Jippi. Da har vi bare 10 eksamener igjen ha ha.

Så nå skal jeg legge meg, er trøtt.
Da sier jeg god natt alle sammen :)

I-A

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar