onsdag 12. september 2012

En lang men grei dag

I dag så var det ei som våknet opp kvart over 6, men da sa jeg at det er natta og at hun må sove. Hun ville forsatt ikke så hun tullet mye, tilslutt sa jeg at hun måtte nå legge seg igjen vis ikke fikk hun ikke kjeks med på tur, da sovnet hun.Da var kl kvart over 7 som ca, og kvart over 8 vekte jeg henne igjen.Det første hun sa var.Nå får jeg kjeks?Så det fikk hun. he he. Jeg begynte halv 10 i dag, og da jobber da til kl fem. Det går greit, men tungt når man er sliten. Vi var ute fra halv 12 til fem,gikk inn en gang for å spise to maten så gikk vi ut igjen.Anders var ikke hjemme når vi kom hjem fordi han skulle spille fotball, så da ble det pølser på oss.
Vi måtte jo også ta et par bilder, men likte et veldig godt.
Yes we can ;) kult ikke sant?
Når lykketrollet pusset tennene og så skulle hun spytte det ut så "falt" hun og slo hodet i vasken, men gikk bra da. Gråt litt men gikk fort over. Så når vi kom inn på rommet så vi en liten stein som ligger på bordet hennes. Og da sier jeg at vi får nesten kaste den ut i morgen. Nei bestefar skal få sier hun. Og hvorfor skal bestefar få den? Fordi han har vondt i tunga. Så ja mamma du får ta med en liten stein til Bjørn.
Bjørn(stefaren min) er ikke helt frisk og dette er noe hun har lagt merke til. Hun snakker mye om at Bestefar har vondt i tunga, at han sover og at bestefar er syk. Så hun er veldig på bestefar. Hun ser etter han når vi snakker med bestemor på skype. Da sier hun også noen ganger Hvor er bestefar?.

Ellers så har jeg da skole i morgen, da skal jeg fikse alt fra perm til analyse, prøve ivertfall ;) hi hi.
Så da sier jeg nå natta folkens.

I-A

1 kommentar:

  1. Bestefar kommer til å bli kjempe glad for steinen fra lille solstrålen <3 Gleder meg til å se dere om noen få dager. Klem fra bestemor

    SvarSlett