torsdag 13. september 2012

En kald dag

I natt våknet jeg av at lykketrollet gråt og ropte på meg, jeg gikk å hente henne og tok henne med i senga vår. kl var rundt kvart på 4. Hun sovnet  fort da. Kl var kvart på 8. Vi fikset oss og hun er veldig opptatt av hun skal ha kjole på seg også er hun veldig glad i å være fin. Jeg kjøper masse fine hårbånd hos Lille Emmeline.Masse fine hårbånd. http://www.lilleemmeline.com/
 
 her er da den ene, med en rosa bamse, hun var veldig fin ;)
Når vi reiste til barnehagen så måtte vi skrape is fra bilen. Det begynner å bli kaldt ute, buhu.
Jeg hadde skole dag i dag, men var en liten tur i barnehagen for å ta ut oppgaver osv til skolen, også dro jeg hjem å lese litt osv.
I dag har vi også gått en tur,kaldt så vi satt på lykketrollet en dress og hun selv ville ha på seg vinter lua si
 Når vi gikk så ble hun trøtt, og hun sovnet sittende, men vi vekte henne.Så hun holdt seg våken bitte litt.
 se alle bladene på baken.Hmm det er fint nå altså, men skulle ønske vi kunne hatt sommeren litt til
 Anders ut på tur, vis du titter nøye nok så kan man se at lykketrollet titter bakover ha ha
 
men så klarte hun ikke å holde seg våken noe mer, så hun satt å sov

og da la vi henne ned. Sov godt da. Når vi kom hjem så løfte jeg henne bare opp i seng, kledde av henne dress og klær og satt på henne bleie. Hun våknet sånn litt da, men da gikk Anders opp og da sovnet hun veldig fort.
Så hun sovnet rundt kl 18.00. Blir spennende å se hvor lenge hun sover i morgen. Hun har vært mye sliten denne uken.

Ellers så har vi hatt det koselig i dag :)

I-A

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar