tirsdag 11. september 2012

Skole,ut på tur.

I dag leverte jeg lykketroll i barnehagen for å så kjøre bak en bil som var redd for å kjøre fortere enn 40, også begynte det å regne å ja da kjørte han hele 30 eller no. Så i dag kom jeg litt forseint på skolen. Men det gikk greit. I dag hadde vi samfunnsfag. Når vi var på høgskolen så var dette noe jeg følte at jeg kom til å slite med, men i dag syntes jeg det var gøy og lærerikt :) Men vi får se hvor lenge det varer. Når jeg hentet lykketroll i barnehagen ble hun malt i ansiktet, og dette var hun veldig stolt av. Hun så seg selv i speile hele tiden og sa. Jeg er sol, se mamma, sol på kinnet. he he. Da ble det ja, du er jo sola vår  ;)  

Dere ser jo det at hun ikke har sol, men hun mente det så da får vi si det  ;) er hun ikke fin?
Etter vært så fant vi ut at vi skulle gå en tur. Jeg titter ut å sier: Det ser ut som det skal begynne å regne. Men vi var fast bestemt på at ut skulle vi.

 Så lykketrollet ble satt i vogna med regnjakke, lue og teppe.klar til å gå,far og datter happy  ;)
 Vi måtte jo ta et kjærestebilde igjen. Noe som blir lite av  ;) Mer morsomt å ta av lykketrollet enn av oss. Vel vi har kommet et "stykke" da det begynte å regne, men vi fant ut at vi skulle gå samme hva. Vi kunne bare stå under et tre å vente på at det ble mindre regn, ha ha. det tok tid.Lykketroll sier da: Nå kan vi gå hjem.Søta ha ha
 her har det akkurat begynt å regne mye, og enda mer regnet det. Vi sto en god stund før vi trasket videre. Vi gikk inn om kiwi, trengte brød til i morgen.
Så måtte jeg bare legge ut dette bilde her. Ei som sjarmere mammaen sin. :)Når hun skulle legge seg så vasket vi bort sminken, hun ble da lei seg. Så vi ble enig om at hun da kunne få mer i morgen. Så når hun var klar for å legge seg sa hun : hade sminke, ses i morgen. he he. tullejenta vår.


Nå har jeg laget matpakke til i morgen, hun skal på tur,kommer ikke til å sulte, hun har to skiver,halvt eple,smothi,kjeks og to fiskekaker.Haha.men godt å ha noe å velge mellom, også kommer hun ikke til å ha så mye hver dag, bare turdager ;)

Så da sier jeg natta og sov godt :)

I-A

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar