lørdag 15. september 2012

Trøtt i dag

 Først et bilde jeg tok i går av pappaen og lykketroll. De danset. Det var så søt.

I går la jeg meg rundt halv 11, men klarte ikke å sove, fikk litt panikk at jeg ikke kan nok til eksamen som er om to uker.Så jeg sto opp igjen og satt med oppgaver til halv 3. Sovnet da på sofaen,når Anders våknet i dag kl 5 gikk jeg å la meg i senga. Anders kommer inn å forteller meg at han hadde drømt at jeg døde et par ganger.Jeg døde av en rulletrapp, den var ødelagt så jeg falt inn den og døde, også var jeg i en bil også.
Får å si det sånn: jeg var ikke helt klar for å dra på Jessheim da når jeg våknet he he.
Men en liten tur tok vi.
 Lykketroll i kjole,ola jakke og de nye støvlene sine, hun hadde også på seg hello kitty brillene sine etter på. Så ganske kul ut ;) hehe.
 Når pappen kom så måtte vi vinke til han i vinduet. Lykketroll synes dette er veldig gøy så hun klatret opp til vinduet for å vinke. Hun sleit litt å komme ned igjen, men ble et fint bilde ;)
jenta mi :) Jeg fikk sov et par timer mens Anders og lykketroll gikk en tur, når de kom hjem så sto jeg opp.
Hun har blitt så stor jente nå. Sluttet med bleie, ikke om natta, men hun er tørr om natta også, så vi tenker på å slutte der.I dag ville hun ikke ha på seg bleie når hun skulle sove,men vi satt på henne det. Vi har ikke sånn tissemadrass,skal få kjøpe det. Rart hun er snart 3 år og sluttet med bleie. Ellers så har vi det bra ;)

I-A

1 kommentar:

  1. Så fin lillejenta er på håret :-) Jeg synes nesten hun ligner litt på line jeg. Lykke til på eksamen!!! Hvilket fag er det i forresten? Sitter på jobb og surfer. hihi. Mari

    SvarSlett