torsdag 26. januar 2012

hoppiti hopp


Gleder meg til den dagen vi ikke trenger å ha på oss så mye klær :)

Vel i dag fikk jeg faktisk sove til halv 8,kvart over 5 kom lykketrollet innpå rommet,jeg løftet henne ved siden av meg og snudde ryggen til henne.
Hun la seg godt inntil ryggen min og vi begge sovnet igjen.
Deilig..
Da var det bare å stå opp halv 8 og fikse oss.
Så gikk vi ned å lagde frokost.
Og matpakke,etter på så vi litt på barne tv,mens lykketrollet så på tegnefilm kledde jeg på henne dress,sko,votter og lue.
Å satt henne i bæremeisen.
Så var det bare å traske til bussholder plassen.
I dag gikk jeg av stoppet før kirka,og kom meg rett over veien,så det gikk fortere å gå.
Hadde også egen tid på jobb eller ped tid der jeg da jobbet med mnd plan,permer,bilder og noen søknader til skolen.Som ikke er lenge til hi hi..
Anders kom og hentet oss kl 17.
Og vi reiste hjem for å spise taco.mmm :)
Jeg gjorde meg klar for trening da jeg hørte Anders si pass deg,nå må du sto..
kom ikke lenger for lykketrollet var så opptatt av å se på pappaen sin at hun gikk bakover og hold te på å falle ned trappa.(porten var åpen siden de skulle ned) Anders klarte akkurat å ta henne,men han klarte å ta armen så han dro vel litt hardt,+ at hun slo bak hodet på trappa,ble nok mere redd en vondt,men da hadde jeg vondt i hele kroppen for å si det sånn.
Men det gikk bra og jeg dro å trente zumba.
Synes det er gøy og kjenner på kroppen at jeg har blitt mykere og har jo gått ned litt også.
Men det synes ikke,bare på vekta. og den er vel bare jeg som er ;) he he..
I morgen så skal lykketrollet til farmor så Anders skal kjøre henne tidlig,blir vel rundt kl 5.gjesp gjesp.Men da kan hun sove i bilen eller hos farmor etter på.
Så jeg kan sove litt lenger å ta bussen så går 10 min før jeg skal på jobb.Har snakket med de på jobb om det er greit jeg kommer et par min forseint sånn at jeg slipper å komme en halvtime for tidlig.
Å det var helt greit :) Takk til dere :)
Så må jeg bare fortelle hva lykketroll sier som jeg da elsker: Si pannekaker.
Lykketroll: MAMMAKAKER <3 <3
Var ikke det herlig? :)
Vel da sier vi natta og satser på at jeg får skrevet litt i morgen også :)

I-A

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar