onsdag 25. januar 2012

En litt tung start.he he

I dag begynte jeg på jobb kl 8,men siden bilen fortsatt er hos bil legen så måtte vi ta bussen.
Vi tok bussen til kirka og den er da litt unna barnehagen,men den nærmeste stoppet er vanskelig å komme over om morgen.
SÅ jeg gikk av ved kirka og fant ut at det går fortere å gå over jordet.
Så en sti så jeg gikk med lykketrollet på ryggen,plutselig ble stien borte så jeg måtte bare traske over jordet.Dette var da super tungt pga all snøen og noen steder var det så dypt at jeg hadde snø opp til knærne.
Når jeg da endelig kom inn i barnehagen var jeg super sliten og var glad for at jeg da fikk en trenings økt ;)
Når vi kom hjem fra barnehagen i dag var det en pakke til lykketrollet i postkassa,og så åpnet hun den.
Det var morsomt å se henne,for hun så litt av en skrift å skrek høyt i gledens hyl:VENNEBY.(VENNEBYEN)
Måtte også ha den på seg med en gang.
Her er baksiden
og litt av forsiden.
Hun elsker denne gjengen.
De var jo på besøk i barnehagen men da var hun redd de,men etter det besøket har hun lagt sin elsk på disse.
Hun er veldig glad i Ole Brumm enda,men nå er det Elfi, Apa og Ted som er heltene :)
Og før hun skulle legge seg ville hun gå naken og tulle i sofaen,så da får hun gå naken og tulle i sofaen.
gjemmer meg bak sofa-puta ;) he he.
Det er jenta si det <3

JA det var da litt om min dag.
Håper deres har vært like fin :)

Natta.

I-A

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar