onsdag 18. januar 2012

hei og hå.

Hei alle sammen.
Nå har jeg hatt en liten pause og håper jeg har fått nok pause ;)
Vel vi har hatt en kjempe fin jul med masse fine gaver,god mat og herlig besøk.
Nyttårsaften var en fin og hyggelig med verdens beste kalkun(må jeg nesten si selv,he he) og koselig besøk :)
Nå er vi langt inn i januar,så nå er hverdagene vanlig igjen.
Jeg har nå blitt flink til å trene :)
Prøver å trene 3 ganger i uka,men er veldig fornøyd om jeg kun får trent 2 ganger.
Men jeg har begynt å føler meg mye bedre i kropp og sin :)
Lykketrollet har begynt å snakke mer så det er morsomt det også.
Vi skjønner hva hun sier ikke alt,men mye.Lykketrollet er stor jente nå <3
Ellers så er alt bra med oss.
Ja var en liten oppdatering her fra.
Ha en strålende kveld :)
ute på aketur og det gikk fort :)
Hun aker alene,det var også gøy :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar