søndag 22. januar 2012

En rolig dag.


På fredag dro jeg endelig tilbake på jobb etter en hard 3 dagers omgangsyken.
Jeg startet da kl 8,det var ikke så kaldt ute så jeg så på bilen at det ikke var noe is på så jeg gadd ikke å sette på den før jeg skulle dra.
Så er tiden inne for å dra.
Setter lykketrollet i bilen og skal starte.
Ja lys,lyd og alt annet en motoren startet.
JIPPI...Not..
Så bil ville ikke starte,jeg måtte da ringe jobb og fikk en til å hente oss.
TUSEN TAKK STIAN :)
Anders kom hjem fra jobb så fant vi ut at det var ikke batteriet så vi anner ikke helt hva det er.
Må da ringe verksted for å se hva det er forno.
Takk og lov for en snill bestefar (til lykketroll) som kan da låne oss den lille blå sånn at vi slipper å ta buss veldig tidlig i morgen.Starter kl 7,så er litt godt å kunne sove litt lenger ;)
På lørdag møte jeg ei god venninne Anne-Merete på treningstudio for vi skulle være med på ZUMBA MARATON.
Fra kl 11-14.Det var tungt,men herlig.
Kjente når jeg kom hjem at nå sovner jeg stående ;) men det gjorde jeg ikke..
Så jeg tok da de tre timene på en dag,isteden for 1 t tirsdag,onsdag og torsdag.
Har kommet inn i en fin flyt,(banker i bordet) og gleder meg til tirsdag da jeg skal være med på body balance(el hvordan det skrives).
Ellers så har vi ikke gjort så mye i dag.
Vært ute å akt,kosa oss inne,tegne og sett på tv.Vi har danset og bare tulla.
Anders har vært på jobb og spilt fotball.
Så nå er det legge tid for oss store ;)
Lykketrollet har sovet en stund for hun er trøtt fortiden.
Da sier jeg GOD NATT :)

I-A

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar