tirsdag 24. januar 2012

Sliten etter trening


Se på lille syklingen a.(dette er lenge siden) he he.

Bilen er fortsatt ødelagt,men nå står den hos bil legen.
I går fikk vi lånt bil av bestefar og det hjalp :)
I dag var det snille Stian som hentet oss.Han hadde en sykbarn i dag,men han hentet oss for det.
Snille snille Stian :)
Jeg jobbet til kl 17 i dag,så når kl nærmet seg halv 5 hentet jeg lykketrollet fra hennes base til min,dette er noe hun liker :)
Anders kom når vi var ferdig på jobb.
I dag hadde jeg kjempe lyst på pannekaker så da ble det pannekaker på oss :)
Etter mat så slappet jeg av litt før jeg måtte fikse meg til trening.
Kjente i dag hadde jeg mest lyst til å droppe det,men jeg kom meg ut på trening :)
Det var tungt.
Svetta rant før jeg fikk starta,ha ha..
Men det er bra tungt og kjenner det bra i kroppen.
Nå har jeg laget ferdig matpakka til lykketroll sånn at jeg slipper å stress med det i morgen.
I morgen skal vi ta bussen,hjelpes...Men ja ja ;)
Da sier jeg natta og sov godt :)

I-A

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar