tirsdag 1. november 2011

Lykketrollet.


Dette er tatt på søndag.
Hun er litt sliten,men hun ville ikke sov,så hun lekte i sofaen og klatret bak meg.
Vi sitter å ser på Ole Brumm, og hun lager masse lyd.
Så er det helt stille å jeg snur meg og sånn ligger hun..
Hun er så søt.
Hun sov faktisk sånn ca 20 min så falt hun ned.men det gikk bra det da ;)
I går holdte vi henne hjemme.
Jeg var hjemme til 12 og Anders tok over til jeg kom hjem.
Hun hostet så mye sånn at hun kastet opp masse og da mener jeg masse slim.
Og i natt måtte hun sove sammen oss,hun hostet så mye.
Tilslutt orket vi ikke å reise oss opp så hun fikk sove i senga vår.
Da fikk jeg et par bein rundt halsen,en rumpe i ansiktet og Anders mistet hele puta si ;) ha ha..
Etter ca 3 t søvn,var det på tide å komme oss i barnehagen.
Da ble hun kjempe glad..
Hun er glad i barnehagen.
Så hun hadde lekt og kost seg masse.
Lykketroll har også blitt stor jente å sover i en stor seng :)
Hun tuller litt,med å reise seg opp og finner leker osv.
Men hun legger seg når vi sier at hun skal legge seg (bank over og under,hi hi)

Japp.det var det jeg hadde for i dag ;)
Skal prøve å bli flinkere til å skrive.
Ha en super tirsdag :)

I-A

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar