tirsdag 15. november 2011

En tur til farmor


(gammelt bilde,fra Spania)

I dag var det ei som våknet kl 5, det var ikke så gøy.
Anders og jeg ville sove lengre.
Hørte at hun ville inn på badet,men tilslutt fikk jeg henne inn på rommet vårt.
Hun lå da i mellom Anders og meg.
Spilte litt ds,også måtte hun kose masse med meg.
Klatre litt,kose håret osv.
Anders sto opp rundt kvart på 7 eller no,og da ble hun med.
Lykketrollet skulle til farmor i dag.
Så jeg fikk sove en stund til.
Er så koselig med ei tulle som henne.
Hun skulle si ha de til meg og kommer inn på rommet,tar en godt tak rundt meg og koser meg som bare det.
Så er hun på vei ut fra rommet,men snur seg og kommer tilbake for å gjøre det samme.
Da vil jeg helst ta tak i henne og bare kose henne hele dagen.sukk hjerte elsk sukk.
Anders fortalte meg også at hun prøvde å få han til å hoppe i senga hennes,men det gjorde han ikke.(eller kanskje han gjorde det,men sa til meg at han ikke gjordet det9Hva trur dere? ;)
På jobb i dag var det 2 syk,men vi fikk inn 1 vikar.
Ble alene på min base fra kl 4,men på grønn var det jo 2 til halv 5.
Så det gikk jo fint.
Skulle egentlig slutt halv 5 i dag,men jeg er på samme vaktlag som hun som er syk,så da hun skulle ha seinvakt og jeg sein mellomvakt så måtte jeg ta seinvakta.
Det er bare en halvtime mer.
I morgen begynner jeg 8 og er ferdig halv 4.
På torsdag og fredag har jeg seinvakt.
Etter jobb i morgen skal jeg forte meg hjem,kose lykketrollet masse mye så reise å trene.
Tid for ZUMBA :)
Kjempe gøy :)

Kjenner nå at det er snart tid for snø ute.
Må skrape bilen.blaaa..
Har en super dårlig skraper også,så det tar tid for å si det mildt ;)
Når det først skal være minus grader kunne jagu snøen ha kommet.
Det er min mening da.

Ja ja,det var det.
Ha en forsatt fin tirsdagskveld :)

I-A

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar