mandag 14. november 2011

Er litt treg

har liksom ikke så mye å skrive om hver dag noe mer.
Lykketroll gjør mye rart hver dag,men som regel er jeg også så sliten at jeg sovner før jeg får skrevet på bloggen.
Jeg skal prøve å bli bedre, men sorry ;)

På lørdagen så feiret vi Miriam.
Hun har ikke bursdag før den 16 des,men siden hun da blir 30 så ville vi gjøre noe spesielt for henne :)
Vi spiste på en koselig resturang som heter Olivia i Oslo og etter på trasket vi opp til edderkoppen.
Vi skulle se YLVIS 4.
Dette var bare helt rått.
Lo så vi grein alle mann og kvinner.
De ruuler rett og slett he he.
Ellers så koste vi oss masse med lykketrollet når hun kom hjem på søndag.Hun hadde vært hos tante Line.
Kost seg masse.
ja ja. det var det.
må nesten legge meg..
Er litt sliten.
Natta.

I-A

1 kommentar:

  1. Kjempe kos at dere hadde det hyggelig på " Ylvis "...Gjett om bestemor ble mett av yoghurten som lykketrollet så snilt matet bestemor med gjennom skype i kveld. Lykketrollet er bare sååå kul..med å gjengi lyder av dyr og når hun mjauer er hun så ven og lys i stemmen <3<3<3 Stooor klem til dere alle, bestemor.

    SvarSlett