søndag 20. november 2011

Hay på day

Jeg er litt sånn at jeg vil helst prøve å lage en spennende matboks,kanskje hun spiser mer.
Men på fredag hadde vi ikke så mye spennende igjen,så da var det bra at vi sto opp tidlig.Jeg begynte jo på jobb kl 9.30-17.
Lykketroll våknet kl halv 6,så da hadde vi god tid.
Siden hun er veldig glad i Ile Brumm så tegnet jeg han likegodt jeg.
Og dette syntes hun var kjempe stas,hun ville vise den fram hele tiden. he he.Søta 3
Anders hentet henne siden jeg sluttet kl 17.Men jeg kom ikke hjem før ca halv 7.
Jeg var med på en time med ZUMBA :)
Det er kjempe gøy.
Når jeg kom hjem dro vi en rask tur til Jessheim for å kjøpe en gave.
Vi skulle feire tanta til Anders på lørdagen.

Lørdagen dro vi halv 11 til Oslo.
Tok toget.
Lykketroll synes det er kjempe morsomt :)
Gøy å kjøre tog.
Hun er super flink å ha med overalt.
Vi var på en resturang som heter MonaLisa.
Hun spiser,leker litt på gulvet,går en tur ,setter seg.
Ikke noe hyling eller gråt.
En herlig frøken :)

Nå blir det nok hyling snart.
Hun er bra sliten nå,men vil hun sove??
Skal prøve å få lagt henne i vogna ute nå.
Det er jo best å sove ute.
Men da får jeg sett om jeg skriver mer etter på eller om det kommer senere.

God søndag..
I-A

1 kommentar:

  1. Så flink du er til å tegne...arven fra pappa Shay..Resten av det gode kommer jo fra mamman din <3<3<3.
    Helle dussen...klatremusa ser sååå stor ut på bilde. Nusser og klemmer fra stolt mamma og bestemor

    SvarSlett