torsdag 10. november 2011

Er litt treg,men her kommer vi.he he

På søndag våknet jeg med super hodepine,men satset på at det skulle gå over.
Lykketrollet var ikke så blid på søndag,skjønte sikkert at jeg ikke var helt i 100.
Vi fikk besøk av tante Miriam og lilleprinsen.
Dette satte lykketrollet pris på.
De to er jo så morsomme sammen :)
Heldige er de at de har hverandre :)
Vel,hodepinen ga seg ikke og begynte å bli kvalm og sliten.
Så det var den dagen..
Mandagen kom og vi skulle åpne barnehagen.
Hodepinen var der enda og nå følte det ut som noen hamret og bygde der.
Tilslutt måtte jeg reise hjem.Var kald og alt var bare blah..
Jeg måtte tilbake litt ut på dagen siden jeg skulle hente lykketrollet og lilleprinsen skulle være med hjem.
Jeg fikset det til Anders kom hjem,men forsatt hodepine.
Her tegner de,kjempe flinke er de :)

tantes lilleprins <3
Hører på musikk mens de danser i sofaen ;)
Japp ser at de er i familie ;) sjekk munnen.

Og se hvor herlig de holder hverandre :)
Vi koste oss masse denne dagen.

Tirsdagen holdet jeg meg hjemme.
Hode var nå nesten av kroppen.
Fortsatt like vondt.
Nå var tilog med lukter ille.
Lykketrollet var i barnehagen,men jeg hentet henne tidlig denne dagen også.
Hun har begynt å skulle stupe kråke,noe pappaen synes er morsomt.
Hun er kjempe flink :)

Onsdagen tenke jeg at jeg skulle prøve meg på jobb,men tilslutt måtte jeg ringe legen,siden jeg nå hadde hatt vondt i hodet siden søndagen.
Det viste seg at jeg hadde så hodepine pga at jeg har en betennelse i skulder og nakke,så ja det var ikke så digg.
Ble da sykemeldt ut denne uken.

I dag har jeg ikke vondt i hodet,men etter at jeg slappet av i skuldrene\nakken så kjenner jeg hvor vondt jeg har der.

Men nå begynner jeg å bli bedre .)
Jippi..
Japp japp

Lykketrollet er sammen bestefar i dag og det er jo kos :)

Ha en fin dag alle sammen.

I-A

1 kommentar:

  1. Helle duden for noen vakre barnebarn jeg har, de er til å " spise opp "...Godt bestemor bor laangt unna. :)))

    SvarSlett