torsdag 17. november 2011

Hun imponerer meg så masse

I dag så hørte jeg at hun ville stå opp halv 6 eller no,men om hun sovnet eller bare lekte på rommet det vet jeg ikke.
Hun kom ikke inn til meg før kl var 7.
Deilig,men hadde vært deilig å kunne sove til kvart over 8.Men vi koste oss i senga med spill og se på bilder.
Også klart ringe pappa ;)
Etter vi hadde spist frokost og fikset oss dro vi til barnehagen.
Jeg sluttet kl 17.men Anders hentet henne kvart over 16.
Når jeg kom hjem så hun på monster bedriften.( JA endelig har vi fått sett noe annet enn bare Ole Brumm.he he)
Men så slo vi av TVen og satt på musikk.
Hun ble bra gira.
Måtte leke litt med tunnelen sin,og det er jo gøy.

Viser pappen sin hvordan man skal danse.
Også klart synge med :)

Noe som imponerer meg er at hun er jo ikke 2 år enda,men så klarer hun å ta masse kule bilder,noen med en finger,noen litt opp og ned mens andre er bare kule :)
Pappaen og lykketrollets finger ;)
Tv en og mammas hånd.(står Larven aldri mett på hånda,noe til barnehagen)
Tv en og hylla.
Se... Synd hun fikk mer av meg enn av henne,men kult bilde :)
Så gikk hun inn på stua igjen
og tok en litt større bilde av hylla og tv en ;)

I morgen er det fredag.
LØNN :)
ZUMBA :)
HELG,HELG,HELG :)

Så da sier jeg..
God natt :)

I-A

1 kommentar:

  1. Tenker lille klatremus blir like flink til å fotografere som pappan sin . Klem bestemor <3

    SvarSlett