tirsdag 19. april 2011

Ute i dag å :)

I dag var vi en liten tur ut,var ikke så varmt som i går.
Da var vi ute lenge,masse mye.
Idag var vi ute som jeg skrev men ikke like lenge.
Blir litt kjedelig i lengden også siden vi ikke har noe uteleker,så vi må i barnehagen for å leke.
Det er greit det,når den er stengt men de stenger jo ikke før kl 5.
Ellers så har hun begynt å våkne tidlig igjen så i dag sto jeg opp med henne kl 6 trur jeg det var.
Kvart på 8 sovnet hun igjen å det samme gjorde jeg.
Anders sto opp etter på å ryddet litt,jeg sov til halv 11.
Snuppa sov til 10 men lå i senga å prata til halv 11.
Ellers så har vi ikke gjort så mye i dag.
Hun har så klart begynt å hoste igjen.
BLAH...'
Medisinen hjelper,men noe må plage halsen hennes siden hun hoster.
Jeg er sikker på at jeg veit,men skal vente med å skrive hva.
Ellers så koser vi oss i påskeferien vår.
Eller Anders jobber,men det var ikke bombe ;)

(gammelt bilde) Ikke lett å gå oppover.
Veit hvor hun vil ;)
(Prøver også å legge ut en film til av henne,spennende å se om det funker.
Tar lang tid å laste den ned.)

Og det var teit fordi jeg skulle legge dette ut i går,men siden jeg ventet på filmen som aldri ble lagt ut så for vi legge den ut i dag ;)

GOD PÅSKE ALLE SAMMEN :)
I-A

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar