mandag 4. april 2011

Gahhh.

Hva skjer a?
Nå har jeg prøvd å lagt ut to filmer flere ganger,men nei da.
Ingenting funker.
Blir gal.
Men skal prøve igjen.
jeg gir meg ikke.he he.
I dag hadde jeg tidlig vakt så da måtte snuppa stå opp med meg.
Stakkar.
Trøtt.
Hun har jo hosta hele natt.
Vel hun var blid og fornøyd når jeg leverte henne.
Så dro jeg på jobb.
Fikk lov til å avspasere litt.
Jeg må jo bruke de timene jeg har før jeg slutter.
Så da dro jeg litt på sentret å sjekket noe med legen ang snuppa,så dro jeg å hentet henne.
Spiste frukt,men ble veldig glad når hun så meg.
Skulle reise med en gang da ;)
Så dro vi innom den nye jobben til Anders.
Snuppa elsker å være på jobb sammen med Anders.
Når vi reiste hjem var hun litt sutrete,ville nok sove.
Kom hjem fikk hun mat.
Å ville bare kose.
Etter hvert gråt hun for alt,så det var godt når Anders kom hjem :)
Da tok han med henne ut sammen med Kira.
Koste seg da.
Men tilslutt måtte vi legge henne,kl var da 6,men hun var trøtt.halv 7 var det stille i bingen.
Trøtte jente.
Å i morgen må hun opp like tidlig.
Stakkar.
Men sånn er det bare ;)
Jepp det var det.
Skal prøve å få lagt ut noen bilder eller få ut filmen i morgen.
shalabais.

I-A

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar