mandag 25. april 2011

Sove hva er det?

I går var hun trøtt så kl 6 sov hun,men kl 01.00 var hun ferdig å sove.
Da måtte jeg stå opp med henne.
For hun gråt høyt til en av oss kom.
(var nesten redd for at naboen hadde hørt henne)
Så vi gikk ned på stua å satt på tv.
På animal Chanel.
Handlet om elefanter.
Spennende.
Hun elsker denne kanalen.
Jeg hadde ikke på lys kanskje hun ble trøtt,men tok litt tid.
Når kl nærmet seg 3 begynte hun å bli trøtt.
Kl 4 sov vi alle,men halv 8 var hun på igjen.
GJESP.(greit at hun klarer seg med 4 t søvn,men det gjør ikke jeg)
Anders var på jobb så han kunne ikke ta henne.
Men vi fikk sovet etter på igjen,å da sov vi lenge.
Når vi hadde stått opp igjen,spist litt så dro snuppa og Anders på en liten tur,mens jeg tok med en trenings tur.
Gikk til en bakke som jeg da telte ca 50 skritt (litt bratt)
Så løp jeg opp,gikk ned,løp opp osv en stund.
Klarte vl ca 10 min.
Ikke dårlig for ei som ikke eier kondis.
Må kjøpe nye joggesko.
gnage,gnage..au au.
Etter på dro vi til Linda,Geir-Olav og Tilla-Sofie der hun hadde laget pizza mmm.
Aron og Miriam kom også :)
Veldig kos at vi alle var samlet.
Aron og Alea-Clarise lekte sammen.
Når vi kom hjem var hun fast bestemt på at hun skulle ned til Kristian.
De skulle hoppe trampoline.
Og de koser seg så mye sammen.
Kos å se på.
Nå sover hun og Anders slapper av på sofaen.
Jeg trøtt,men veit ikke helt om jeg orker å sove enda.Hehe.
I morgen starter dagene igjen.
Jobb i morgen,fri onsdag,jobb torsdag og fredag.
Så er det ny bhg neste uke for både snuppa å meg.
Vi gleder oss :)
Ja ja dette var da litt om vår dag.
Ha en super fin kveld:)

I-A

1 kommentar:

  1. Lykketrollene samlet, det varmer bestemor hjerte:))))

    SvarSlett