onsdag 13. april 2011

Sol,sol,sol :)


(bildet er fra mandag)Ei som koser seg med å lage sølekake ;)

I dag sto Anders opp med lykketrollet vårt,der hun var så blid.
Mens de spiste frokost ringte de meg sånn at jeg skulle stå opp.
Jeg har da fri på onsdager så det er jo deilig.
Vel jeg sto å lagde mat til henne som hun skulle ha i barnehagen,men hun spiste ikke noe frokost ikke grøt eller brød så da fant jeg ut at hun skulle være hjemme med meg.
Men vi måtte reise å hente medisinen hennes.
Så da kjørte vi til korset,hentet den så reiste vi hjem igjen.
Mens jeg var på veien kjørte jeg da innom politi stasjonen for å "søke" om en attest til den nye jobben.
Så dro vi innom den nye jobben å leverte kontrakten.
Vi stoppet også innom sonen til lykketrollet(der hun skal begynne) å innom Aron som ble kjempe glad for å se oss.
Etter på dro vi hjem,spiste å hun sov litt.
Jeg har fortsatt vondt i halsen og hodet så jeg var nok ikke den mest kuleste mammaen i dag.
Så når Anders kom hjem gikk de ut å var ute nesten 2 t tror jeg.(jeg sov)
Hun hadde kost seg å lekt i nabo barnehagen.
Hun kaster seg utenfor ting og redd er hun ikke.
Når jeg sto opp hadde hun lagt seg,hun var trøtt.
Jenta vår :)
Så nå skal jeg legge meg,har sv i morgen.
Det er også påskefrokost i bhg,men er nok ferdig når jeg kommer.

Jau da skriver jeg nok mer i morgen satser jeg på.
Må se om jeg orker ;)
Natta.

I-A

1 kommentar:

  1. Hun er ikke bare lykketroll.....Men et nydelig "sjarmtroll", lille bestemors pjuskeluske :)))

    SvarSlett