onsdag 6. april 2011

Jippi eller?


Snuppa som synger litt.
Endelig,filmen er nederst ;)
I dag sov snuppa til halv 8,så da sto vi opp.
Blid og fornøyd :)
Spiste frokost og litt kos så dro vi til barnehagen.
Når vi kom fram var hun veldig ivrig på å gjøre ting selv.
Gikk inn selv,la fra seg matboksen i kjøleskapet selv og ville ikke gi meg ha de kos selv ;)
men jeg var en frekk mamma å stjelte en kos.
Så dro jeg hjem.
Ryddet litt og bare hadde det kos hjemme.
Når kl var 14 dro jeg å hentet snuppa.
Men før jeg kom fram måtte jeg innom butikken å handle litt mat.
Vel når jeg kom til bhg så satt hun å spiste litt frukt,men slapp alt når hun så meg.
Hun ville hjem.
Men denne gang skulle hun også gjøre alt selv.
Gå ut av bhg,gå mot bilen og når jeg åpner bildøra løper hun.
For da må jeg løpe etter henne,det synes hun er morsomt.
Kom hjem der hun gir kira en koseoverdose men det er bare kos.
Så vil hun inn på kjøkkenet å sitte i stolen sin,men siden det var snart middag fikk hun litt kjeks sånn at hun kunne kose seg litt.
Anders kom hjem fra jobb å det var tid for middag.
fisk,poteter,grønnsaker.mmm.
Snuppa er ikke så glad i middag,men vi prøver.
Hun fikk tilslutt grøt.
Etter maten gikk de ut en liten tur å når de kom inn la vi henne.
Vi synes veldig synd på henne for hun hoster så mye,men fikk mail fra en barnelege at hun har fått time i mai.
Det er bra det gikk så fort kunne ta lengre tid,men vi klarer å vente de ukene til mai.
ellers har vi det bra :)
Har lagt med et bildet av spisebordet vårt,det er så mange som vil se.
Så her ser dere den ;)
Japp kommer fler bilder av huset senere.
God natt da alle sammen :)

I-A

3 kommentarer:

  1. Nå trives dere helt sikkert kjempe masse.. stor å fin plass virker det som da.. heldige dere er =) Gleder meg å komme på besøk altså, håper kira liker seg hos dere å da. dere har vel en hage til henne? =)

    SvarSlett
  2. Akkurat nå har vi ikke hage,den er ikke ferdig.Men snart har vi hage.
    Hun trives hun :)

    SvarSlett
  3. Lille frøkna kommer til å bli sangstjerne....Jeg sier at hun er " tone fanger " ,alle lyder gjøres om til rytme og toner.
    Kjempe fin spisestue, gleder meg til søndagsmiddager... Klem

    SvarSlett