lørdag 2. april 2011

:)


Begge snuppene er litt nyserrig :)

Endelig har jeg fått lagt inn bildene,men jeg har ikke orket å gjort noe mer en det.
He he.
Tar tid å fikse bilder,film og rydde.
I dag hadde vi besøk av Anders,Tonje og Aurora,veldig koselig.
Morsomt å se at jentene begynner å bli store :)
Etter at de dro gikk Anders opp på lofte mens A-C og jeg var på rommet hennes å lekte,etter på la jeg julepynt,bøker som ikke blir lest osv oppi noen bokser,sånn at de ikke blir ødelagt.
Ble ikke helt ferdig med det masse å gjøre.
Til middag spiste vi taco pai og så på narnia den siste som har kommet ut.
Vi ble faktisk skuffet.
HAllooooo...
Går det ann??
Vel vi ble faktisk det :(
Ellers så har vi bare kost oss.
Nå skal jeg snart legge meg,må nok opp tidlig i morgen eller etter på.
Anders skal en liten tur på jobb på city(siste dagen hans,så starter han i en ny jobb eller butikk på mandag)
Så skal vi hente han kjøre til bestefar og Turid der vi da skal få låne bilen hennes sånn at vi har 2 biler til uka,vis ikke sliter en av oss ;)
Ellers har snuppa begynt å hoste igjen.
VÆÆÆ.når skal hun slutte?
Når hun endelig sover godt så får hun den kula våkner.
Stakkar jenta vår.
Håper at det snart blir over.
Jaujau da sier jeg GOD NATT :)

I-A

2 kommentarer:

  1. sååå koselig bilde altså =) ser ut til at dere koser dere der dere bor nå =) så fint ut.. vil se mer =) håper du får en strålende uke vennen klemmer =)

    SvarSlett
  2. To vakre jenter....bestemor savner dem....Sukk..sukk

    SvarSlett