tirsdag 1. mai 2012

En fin og varm dag

I natt kl 00.30 kom ei lita inn på soverommet og la seg ved siden av oss. eller oppå meg he he. minner meg litt om det bilde som har vært på facebook der babyen ligger i alle stillinger og tilslutt at pappen ligger på sofaen, vel her er det jeg som må legge meg på sofaen he he. Når jeg våkner om morgen med henne ved siden av meg har jeg vondt over alt ;) hehe. Hun har tatt puta mi og ligger med hele kroppen oppå puta, mens jeg da ligger på madrassen eller armen og noen ganger utenfor ha ha. men koselig når ei ligger å koser med deg å da :)
I dag sto Anders opp med henne, han skulle en liten tur på jobb sånn at han tok henne halv8 og vekte meg halv 9. Så koste vi oss et par timer med å leke og tegne,se på hello Kitty. Vi skulle også grille i dag med Linda og lille prinsessa. Så før det måtte lykketrollet sove. Dette er noe hun ikke vil, så til slutt sa jeg at vis hun ikke ville sove så måtte jeg ringe tante Linda og si at vi ikke skulle møtes. Hun ville forsatt ikke sove så jeg " ringte" Linda. og liksom prata med henne. Så sier jeg det til lykketrollet og hun ble knust ville jo være sammen med de. Så sier jeg ja men vis du legger deg nå så skal vi dra å møte de. hun var enig i det og sovnet på sekund he he. Tulle jenta vår. Så etter en lur dro vi å grilla det var kjempe kos :)
Ellers så dro Anders og lykketrollet en tur til plantasjen så en tur til bestefar Terje der hun fikk en elektrisk tannbørste. Jippi :) dette er noe jeg har tenkte flere ganger på at hun skal ha, men som regel glemmer jeg det. Så TUSEN TAKK BESTEFAR :) Så nå pusser hun tennene med Mikke mus og gjengen :)
I morgen er det tid for tidlig vakt så jeg skal nå legge meg, og etter jobb er det Zumba tid. Det blir bra :) Ikke noe bilder i dag, men det går vel bra :) Ha en fortsatt fin tirsdag :)

I-A

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar