tirsdag 8. mai 2012

tar tid

Bilde av pappaen og lykketrollet <3 


Jeg veit at jeg ikke er nok er den flinkeste til å blogge nå, men jeg føler at jeg ikke har så mye tid akkurat nå. Så det kommer når jeg kommer. Tar jo litt tid med familie,jobb og skole ;) Vel vi har da fått igjen matteoppgaven, og vi sto :)
Han sa at vis dette hadde vært eksamen hadde vi fått C :) hi hi. Men dette var jo en gruppeoppgave der vi hadde lov til å bruke bøker og hverandre. På eksamen er det jo bare meg selv. he he. Nå er vi snart ferdig med den siste gruppeoppgaven som skal sendes inn om en uke, så på lørdag så skal jeg til Anne Merete og gjøre oppgaven ferdig.
I går var vi å badet. Lykketrollet syntes det er kjempe morsomt. Hun er kjempe flink :) Hopper og svømmer som bare det ;) Hun har fått svømme armer. Hun er så flink :)
Smokken er glemt, eller noen ganger kan hun spørre etter den eller snakke om den, men hun gråter ikke etter den noe mer. Vi synes hun sover bedre etter at hun sluttet med den, nå får vi endelig sovet lengre enn til 5-6. Det lengste jeg har fått sovet er til kl 9. Så vi klager ikke ;) hehe. 
Ja ja, tenkte bare å skrive litt sånn at dere veit at alt er bra :)
Fant et fint "ordtak" som Shakespeare har sagt skrevet? En vakker datter, bare én, han elsket som en edelsten.
Passer til bildet over. Elsker det


Ha en fin dag :)


I-A

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar