fredag 18. mai 2012

17 mai

 Gratulerer med dagen som var i går alle sammen. Vi hadde en fin 17 mai. Har ikke så mange bilder men et par før vi skal gå i toget :)
Lykketrollet i bogerud bunaden, hun syntes selv hun var fin og måtte vise seg fram over alt ;)
 Hurra hurra.. Skal vi gå i tog nå pappa??
 Er vi ikke fine ? Måtte tulle litt også da :)
Plutselig så hadde vi Minni mus i bilen etter toget. hmm..
Lykketrollet skulle gå i tog hele tiden he he søta. Jeg måtte ta av meg skoen etter toget siden jeg var så dum å gå med høye fine sko, beina døde, så jeg måtte ta de av, og gå fra Eidsvoll bygningen og til bilen og det tok vel sånn ca 20 min.Siden det hadde regnet så ble jeg våt på beina he he. men det var super deilig å ta de av ;) hehe.
JA det var bare litt fra oss i dag så da sier jeg bye bye ;)

I-A

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar