fredag 1. juli 2011

sein vakt i går,sein vakt i dag.

I går merket vi at lykketroll ikke var i form.
Hun ville ikke spise også var hun veldig sutrete.
Men vi tenkte at vi skulle prøve å ha henne i barnehagen.
Ble enig med de på basen at de skulle si i fra om hun ble mer sutrete.
Men etter litt mat og søvn var hun blid ;)
Anders hentet henne rundt 2 tiden så hun var ikke der så lenge.
Jeg derimot var på jobb til halv 6.
Men sånn er det bare.
Var bra sliten når jeg kom hjem.
Anders har da fikset mer foran huset.
Ble kjempe fint.
Bilder i morgen.

I dag så hadde lykketrollet fri.
Hun var litt varm,men ikke feber.
Jeg hadde seinvakt i dag også.
Når jeg kom hjem fortalte lykketrollet hva de hadde gjort.
Vært en tur hos Hege og barna,Kløfta og Jessheim.
Å så hadde hun sovet lenge.
Hun var varm så jeg tok feber på henne.
38.
Så la vi henne etter hvert,men et par timer søvn våknet hun igjen og da var feberen 38,9.
Fikk paracet så hun ble bedre,men nå vil hun ikke sove.
Vil bare opp selv om hun er trøtt.
Hver gang hun sovner hoster hun så klart.
Håper Ole lukkeøye kommer snart så hun får sove.
Jeg er trøtt selv,men kan ikke legge meg før hun har sovnet.
Slitsomt å sovne så stå opp med engang.
Ja ja.
Det var da litt om i går og i dag.
Ha en super helg.

I-A

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar