tirsdag 12. juli 2011

Litt om i går og noe om i dag

I går var lykketrollet og jeg hjemme.
Skulle egentlig finne på noe,men hun våknet kl 6 og var klar for dagen,når hun sovnet sov hun lenge.
Så når Anders kom hjem fra jobb rundt 12 sov vi begge.
Så vi gjorde lite.
Når jeg skulle lage mat så vi noe koselig ut i hagen.
Nabo katta:PUS..
Slappet av i sola ;)
Anders gikk for å sove litt mens vi jentene lagde mat.
Vi skulle ha kjøttkaker og brunsaus.
Lykketrollet synes smør var kjempe godt,måtte ta masse smake biter.
Løken skal brukes i sausen.
Men sausen putrer lager vi kjøttkakene.
Må blande litt mamma..
Hun var veldig flink..
Sånn så sausen ut,men løk og en gulerot oppi.(jeg katt sausen putre lenge,denne gangen sto den sånn nesten 1 t,fikset resten av det vi skulle spise)Jo lengre den kan små koke jo bedre blir den ;)
Dette tar jeg da ut når vi skal spise.
Snuppa deler opp poteter.
Veldig flink jente må jeg si :)
Nå er maten klar :)
Mangler bare tyttebær syltetøy noe jeg da klarte å glemme :( men det var kjempe godt for det.
Lykketrollet venter på maten sin(som jeg holder litt igjen pga varme)
Hun likte ikke så mye,men spiste masse saus.
Så noe riktig har jeg gjort ;)
Eller hva sier du mamma?

I dag hadde Anders fri.
Lykketrollet sto opp kvart over 5,gjesp.
Hun ville ikke legge seg rundt 7 selv om hun var trøtt så da tok Anders henne.
Etter på når hun hadde fått sovet et par timer så møte vi Linda og søte Tilla-Sofie :)
Vi koste oss på en lang og god tur :)
Ellers har vi kost oss masse i dag.

Ha en super fin kveld\natt.

I-A

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar