torsdag 14. juli 2011

Lang tur og Kino tur

I dag sto lykketrollet opp rundt halv 7,jeg lå å hørte på henne ganske lenge,til slutt halv 8 tok jeg henne inn på rommet vårt.
Der sang vi litt og tulla.
Etter på gikk vi ned å spiste frokost og ventet på at tante Linda og Tilla-Sofie skulle våkne.
Lykketrollet begynte å bli trøtt rundt 9,men sov skulle hun ivertfall ikke.
Så vi var hos tante Linda kvart over 10.
Vi gikk en lang tur,inn i skogen og ut igjen ;)
Hun hadde forsatt ikke sovnet når vi kom hjem så nå var kl nærmere 1.
Hun fikk en halv banan så la jeg henne.
Gråt litt men sovnet ganske fort.
Etter en t våknet hun og ville opp,jeg hentet henne og satt på sofaen.
Hun sovnet på magen min,dette er noe hun aldri gjør så jeg ville ikke røre på meg,lå stille som en mus og sovnet selv.
Sov da til Anders kom hjem,kvart over4.
Anders har da tatt bilder av dette ;)

zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZzzzzzzzz.
Er vi ikke søte? ;)
Så tok Anders med lykketrollet til hurdalsjøen mens Linda og jeg dro til Jessheim.
Vi spiste på Peppes :)
Venter på maten :)

Smillll ;)
Også er vi jo så klart tørste.
2 vann,1 Pepsi og 1 7up.
mmmm godt ;)
Så er det på tide med Harry Potter tid(jeg er ikke fan av han,men må si at denne filmen var bra)
Ler vi så mye at jeg rister kamera.he he
Første gang Linda har vært på 3d noe hun syntes var litt slitsomt i lengden.
Og jeg er klar for filmen ;)
Nå skal jeg legge meg..
Natta.

I-A

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar