torsdag 28. juli 2011

En fin i dag

I dag så sto lykketrollet opp kl 9,men hun lå og sang og pratet så da lå jeg heller å hørte på henne.
kl 10 sto vi opp.
Vi spiste frokost og gikk ut på verandaen.
Det var jo pent vær.
Gjett hvem som var ute.
Tor Erik,Marlen og Aiko.
Ja da skulle hun være hos de.
Så vi satt der i mange timer.
Koste oss med sjokolade og brus.
Også løp vi under vannspredren,dette syntes hun var morsomt,men litt rart også.
Etter på pakket vi sakene hennes hun skal sove hos farmor.
Så nå skal hun sove der til lørdag.
vææææ...
he he.
hun har aldri vært så lenge borte fra oss.
Men det går bra...
Så i morgen skal vi på kino sammen med Tor Erik og Marlen.
Det blir kos.
Gleder meg.
MEN MÅ SI AT JEG GLEDER MEG MASSE TIL Å SE VERDENS SØTESTE LYKKETROLL PÅ LØRDAG <3<3.
Savner henne...
Går det ann??
He he.

Jeg sjekket hvordan jeg ligger ann ang skole i dag selv om det er i morgen det skjer,vel på første ligger jeg som nr 13 så en har takket nei..Johooo. bare 12 til så er det bra ;)
Ellers var det forsatt 5 stk foran på andre valg..
Jepp jepp det var det.
Skriver i morgen...

I-A

1 kommentar:

  1. Håper till the bitter end at du kommer inn;O))) Kos dere på kino i kveld!! Glad i deg...mmmmmaaaaa.....

    SvarSlett