søndag 3. juli 2011

bilder og ei "stor" kanarifugl :)


Her står da Kira å sjekker ut at alt er bra ;)
Blomster å alt veit dere ;) Ser bra ut.
Anders er flink.

Lykketrollet hadde sovet hos bestefar,så jeg hentet henne i stad.
Det var første gang hun sov der,men hun koste seg masse.
Selv om hun holdte bestefaren sin opp til 4 (trur jeg det var)
Så hun var trøtt når jeg hentet henne.
Når hun kom hjem la jeg henne i vogna ute,men det ville hun ikke.
Sover nok best i senga si,selv om hun sover i vogn i barnehagen,men senga er vel best ;)
Så hun sov i 5 t.
Trøtt jente,sånn er det når man døgner ;)
Etter hun hadde våknet spiste vi pizza,så dro vi får å finne store steiner,Anders skal lage noe.
Hun fikk på seg LSK t-shorte,hun er nok veldig glad i fargen gul så hun blir kjempe glad når hun skal ha på seg den t-shorta.
Så vant jo lsk i dag å da sa jeg at det er bare pga at hun hadde på seg den ;)
Må danse litt.Ser ut som en fotball spiller med rosa fotball sko ;)
så fort må man løpe når man spiller fotball :)
Så synger vi litt også :)
Er hun ikke fin?

I morgen må jeg nok ringe legen,hun har øyekatarr,men vi har lov til å reise i barnehagen,men hun startet med det sånn smått på torsdag,å nå ser det ikke så bra ut.
Veldig rødt øye er hoven.
Når hun våknet i stad så fikk hun nesten ikke øyet opp.
Men må se ann det til i morgen.
Da har vi kun denne uken igjen så er det ferie på henne og meg.
Hva skal vi gjøre?? hehe..
KOSE oss ivertfall ;)
Ja da får jeg legge meg.
Natta.
Ha en super fin kveld.

I-A

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar