onsdag 14. april 2010

Lunsj så svømming


Her koser hun med en av de beste bamsene sine som heter Flekken :0)

I dag dro vi til Gry (pedleder i barenhagen) som fikk lille Lotte 22.11.09 :0)
Der var Lene (barnehagen) som har termin i dag(men kom ikke når vi var hos Gry;0p)
Og Alea-Clarise + meg.
Vi koste oss med gode rundstykker osv masse dameprat ja ;0)
Jeg hadde da glemt å ta med kamera så det ble litt manko på bilder da ;0)

Så når vi kom hjem fikk snuppa sove litt også kost seg mye med bamsen flekken..
Vi gledet oss alle til å dra å svømme i dag.
Først hadde vi god tid,så vi ga henne grøt og plutselig var det tid for å dra.
Vi rakk det akkurat ;0)
Når vi kom inn til hallen lagde hun et "hyle" lyd og det gjorde hun flere ganger,japp...
Happy lyd ;0)
Tror hun skjønte at hun skulle bade,he he..
Kom uti og alt var bare fryd og gammen :0)
Når kl nærmet seg 8 så ble hun litt sutret og det var hun ikke alene om, er ganske lenge for små babys å være i vann.he he.
Men før vi kunne gå opp kom Rune (svømmelæreren) og helte vann over hodet med en kopp,han skulle se om hun lukket alt som kunne luke og det gjorde hun.
Det vi skal gjøre til neste gang er å hele vann over hodet hennes med en kopp vis hun ligger i en balje eller ta hodet forsiktig under vis vi dusjer..
Vel lykket badedag ja.
Sovnet fort i bilen,men våknet når jeg tok henne inn..
Så jeg ga henne litt mat før jeg la henne.
Egentlig skulle jeg dusje av henne kloret, men valgte heller å legge henne.
Får dusje i morgen.


Se mamma jeg er flink :0)

Alea-Clarise er mer opptatt med å se på alt annet en det hun skal,men dette er da en øvelse som heter kose grep :0)

Se på meg :0)

Var hos lege i går.
Nå er Alea-Clarise trøske fri :0)
Også fikk jeg nesespray som gjør at melka kommer forter.
Tar et spray i en nesebor og venter 2-5 min før jeg skal amme.
Når jeg gjorde det i går gikk det fort så hun skvatt litt,he he..hei melk ;0)
Så nå koser hun seg,kanjse hun legger mer på seg å.
Hvem veit ;0)

Ha en finfin kveld

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar