onsdag 28. april 2010

Barselgruppe og pappa kos :0)

I dag var vi på barselgruppe.
I dag dro vi ikke så veldig langt.he he
Vi gikk bare ut av huset tok heisen ned til 1 så var vi hos henne som hadde treffet i dag :0)
I dag var vi kun 3, men koselig var det :0)
Neste gang er det vi som skal ha treffet,det både gleder og gruer meg til.
Vi har ikke verdens største leilighet og vis alle kommer så er vi da 5 voksene og 5 barn+ kira he he..
Men det overlever vi :0)
I dag var Alea-Clarise kjempe sutrete og nektet å ta mat.
Hun ville ikke ha pupp og da kjente jeg at jeg ble litt stresset.
Men så ga jeg henne litt fruktpurre\yoghurt og litt vann så ble hun fornøyd.
Men så begynte hun å grine høyt.
Dette var litt anderledes grining så vi skjønte at noe plaget henne..
Fant ut til slutt at det var tennene hennes..
Håper de dumme tennene kommer snart så hun blir ferdig med det.
Så fikk hun litt grøt som hun gråt seg igjennom he he.
Også sovnet både hun og Anders på sofaen.
Eller hun i armene mine men de sovnet ivertfall..
Når hun våknet var hun så blid og da dro vi på svømming.
Og i dag var det morsomt for i dag dykket de små dykk.
Tellte til 3 og fort ned og opp igjen..
Ikke stresse de ned eller opp.
Veldig rolig men fort..
Det var morsomt å se på alle barna,noen begynte å hylle,noen lo mens noe var litt alvorlig..
Gjett hva hun var..
ALVORLIG ;0)
Men var veldig flink :0)

Jeppjepp dett var dett..
Skriver mer i morgen.

LENE OG GLENN VI TENKER PÅ DERE OG VENTER PÅ DEN LILLE SOM IKKE VIL KOMME UT:0)
HÅPER ALT GÅR BRA OG AT DET IKKE ER SÅ LENGE IGJEN TIL DERE FÅR TREFFET NURKET DERES :0)



Her måtte jeg bare prøve å ta bilde i bilen,hun er veldig opptatt med å titte ut av vinduet ;0)
Veldig søt.hihi

Se mamma..se hvor flink jeg er :0)
Stolt mamma og pappa..

Godt å komme til pappa etter å vært under vann..Da føler man seg trygg.

Pappa kos er det beste som finnes (eller mamma kos er vel eneste som slår pappa kos ;0P)

Se hvor flink hun er :0)
Under vann...

Akkurat kommet opp igjen..

dette gjorde de flere ganger :0)

Ha en finfin kveld alle sammen :0)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar