søndag 25. april 2010

Besøk :)

I dag så våknet Alea - Clarise kl 5.
Anders gikk da og skiftet på henne,men sov etter på NEI TAKK..
Så da sto vi opp og så på TVen.
Hun ligger da ved sina meg på sofaen å prater osv veldig koselig.
Rundt halv 7 så sovnet hun igjen og våknet kl 9 når Anders sto opp..
Da hadde jeg vondt i øyene.he he.
Men Anders er på jobb prøver jeg å tatt bilde av det vi kjøpte i Oslo.
Nå høres det ut som det er no veldig spennende,men det er det ikke he he..
Bare se her :0)





JEEEEEEEE,ONE PICE :0)
Eller som Anders sier: Sparkebukse for voksene ;0)
He he er jo litt enig i det, men veldig god å gå i :0)


Måtte da ta bilde av snuppa som ligger i sin "one pice" som er pysj.hehe.Men er ganske bra likt da ;0)

Så kom Yvonne,Jon og Villa på besøk :0)
Vi møtes ute og slappe voffene på jordet og de hadde det super gøy :0)
Så gikk vi inn der Yvonne ga meg en liste om hva jeg kan spise osv.
Altså en diett.
Denne dietten skal jeg klare for det masse mat,grønnsaker osv.
Må bare ta mindre poteter,ris osv..
Ja Yvonne dette skal jeg klare ;0)


Villa..Hun er bare kul og faktisk døv, men en super kul hund som er kjempe snill :0)

Yvonne som holder Alea-Clarise som spiser på hånda si,mens Jon er klar med smokken hennes tilfelle hun blir sinna\lei seg ;0)

Her smiler hun av mamman sin som går forbi :0)


Her prøver hun å se hvem som er sterkest av henne og Yvonne.
Kan gjette hvem som vant ;0)

Mens vi har besøk ringer min onkel.
Onkel Bjørn og tante Tove lurte på om de kunne komme å treffe snuppa og det fikk de :0)
En liten leilighet med 2 voffser og 5 mennesker med masse leker og ting\tang.Itte no problem ;0)

I morgen skal vi traske til lillestrøm for vi skal til helsesøster.
Blir spennende å høre hva hun sier.
Håper bare hun har lagt på seg(hun har ikke fått så mye grøt,pga ser ut som hun er lei).
Men hun spiser ;0)
Jaja...
Nå er det mat..
Ha en super fin søndag :0)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar