onsdag 21. april 2010

kost oss på svømming


Er jeg ikke flink??

I dag så var vi hjemme og slappet av.
Vi gikk en tur også,vi gikk innom Audun som har tatt bort skapene på rommet sitt og hvor lett det er å flytte de, så hvem veit kanskje det blir "nytt" rom på oss ;0)

SÅ dro vi litt tidligere i dag til svømmingen.
Det begynner 19.30 men vi dro litt før så snuppa kunne sove lutt,siden hun sovnet i bilen.
Når vi kom fram i dag var hun veldig sliten,hun laget ikke den glede lyden som hun laget sist gang men det er lov å være sliten.
I dag var det en vikar lærer,men hun var veldig hyggelig.
I dag fikk alle en kopp hver så skulle man hele over hodet.
Så det ble ikke noen bilder i dag siden jeg helte.
Men ivertfall hun lå på magen,ansiktet mor Anders.så står jeg på kanten og teller.1=på rygg,nakke
2= bakhodet
3=hele hodet.
Og mens vi sier 3 og heller så bøyer Anders seg mer sånn at hun kommer "under vann".
hun ble veldig overrasket,men gikk bra.
Hun hadde også øyene åpne så hun ble super rød,men det var vanlig sa læreren
Etter hvert begynte hun å gråte for hun var sliten.
Men hun koste seg for det i vannet..
Kom hjem så fikk hun litt mat,og jeg la henne..
Sovnet ganske fort, men måtte klage litt også.
For hun er kjempe redd for å gå glipp av ting.he he

I morgen skal vi nok ikke gjøre så mye,får se om vi reiser til Jessheim eller ikke,men det må jeg nesten se an til i morgen.
Ha en forstatt finfin dag\kveld :0)

PS bildet er fra sist gang ;0)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar