søndag 18. april 2010

Flinke flinke jenta vår

Bare på noen dager så ser vi hvor stor hun har blitt.
Nå ruller hun på mage lett som det.
Og der blir hun liggende,blir sinna etter hvert for det er kjedelig å ligge for lenge på magen,men å snu seg selv,nei det gidder hun ikke..
Ligger å gråter til jeg eller Anders snur henne,men ligge på ryggen det gidder hun ikke så da snur hun seg igjen på magen.he he..
Hun er så flink..
Ser at hun tenker litt over ting,hvordan skal jeg klare dette?Hvem skal jeg ta?Tiger eller ballen?
Så ser hun på oss med det herlige gliset og det varmer på en regnfull dag(ehh...ikke det at det regnet så mye,men dere skjønner hva jeg mener;oD)
Jeg skal prøve å lagt ut flere bilder,men min kjære har da forsvunet ta med kamera så da blir det ikke så mange bilder på snuppa vår.he he..

Jaja litt i dag å,skal se om vi har no mer å skrive om i morgen.
natta natt alle sammen

1 kommentar:

  1. Så gøy å se henne blir ei stor å nydelig jente =) dere er jo sååå flinke med henne da.. =) bare å gi alt dere har for henne bare å stå på =) vi får møttes til helga og husk ark og skriv i vei så ses vi om ikke så lenge =) til det bedere liv =)

    SvarSlett