onsdag 20. januar 2010

var en tur i barnehagen i dag





mammas lille pike :)

I dag dro vi til barnehagen der vi møte alle barna og voksene..
Alea-Clarise sov når vi kom fram men våknet etter hvert.
Var en gutt på stor som spurte om hun var ekte hehe.
og en anne skulle hisle på babyn i magen.Skjønte ikke at hun ikke var i magen noe mer ;) hehe..
det er herlig da :)
Hun satt på fanget til "tante" Monica og det var jo kos :)
Så fikk hun masse fine klær av barnehagen og en vennine(av meg) med barn ;)
Og fikk en bamse av Monica.
Tusen takk til dere alle :)

Vel vi kom hjem sånn rundt 2,halv 3 sov snuppa som en stein.våknet vel kl 17.30
tar på å være i barnehagen.hehe.
Så lekte vi litt med henne,sang og danset ;)
Så fikk hun litt mat halv 18.30 jagu da sovnet hun igejn.
så nå sover hun i bagen sin :)
flinke jente :)

Ellers alt bra her..
Har litt vondt i ryggen men tror det er fordi jeg sover på sofaen innemellom med snuppa, håpe det går over er litt vondt ja..
Anders er ute med Kira og går på ski.
gleder meg til jeg kan begynne å danse,trene.
det skal bli godt :)
jau jau ha en forsatt fin onsdag :)
klem til dere alle

1 kommentar:

  1. gøy å være i barne hagen da =) artig kommentarer du får fra de søte små hehe.. =) koos deg masse i dag, så skal jeg prøve å bli bedere i form uff slitsomt med denne snørra hehe.. =)

    SvarSlett