lørdag 16. januar 2010

Min lille familie og tante besøk :)

Sove godt med rompa opp :)
Hun er bare så søt sånn her hehe.
Min søster Linda sa at sånn sov jeg å :)'Som mor som datter :)



Min lille familie :)Sover søtt,hehe.Alea-Clarise på pappan sin og man må ikke glemme Kira som ligger ved sina ;)



I dag dro Alea-Clarise og jeg til tante Linda der tante miriam og lille Aron var..
vi spiste lunsj og hadde det koslig :)
Her har vi da tatt bilde sammen med med Tante Linda


Tante Linda,Alea-Clarise og Aron

Er de ikke søte??
:)
Ellers så har vi kost oss masse i dag.
Nå skal snuppa sove.
Hun ligger i senga si med smokk og en tshorte som lukter meg som jeg har brukt i dag :)
og da roer hun seg ned, men gråter litt når hun mister smokken ;)
Ha en super fin lørdag og kos dere på søndag :)

2 kommentarer:

  1. åhh søstra de var nesten tro kopi av deg, synes vertfall jeg.. =) morro å se at de er nesten like store =) så søt bilde av kira og ungen å anders =) så kooos dere har det.. =) vi får gå tur sammen snart.. så lenge kulda holder seg nede =) stoooor klem =)

    SvarSlett
  2. Det er nok jeg som er tro kopi av henne ;) men ja jeg er lik Linda :)
    Aron er litt større en Alea, men er vel snart like str regner jeg med ;)
    vi er med på tur :) klem

    SvarSlett